Tällä kertaa en tarjoakaan teille spoilin tapaan kuvia, vaan piirrustuksiani. Minulla on nimittäin tapana suunnitella tulevaa osaa ensin piirtäen. Näin hahmotan paremmin, millaisia hahmojen täytyy olla ja mitä pitää tapahtua. Julkaisen muutamia kuvia hahmoista ja kerron niistä. Saatte kertoa mielipiteenne.

Ensimmäisessä kuvassa on suosikki hahmno, eli Inari Magnetto. Tykkään hänestä hahmona valtavasti. Haluaisin, että hän olisi viileä, ehkä hieman julma hahmo, kuitenkin pohjimmiltaan ystävällinen ja kiltti. Sellainen, joka on valmis tekemään ihan mitä vain, saavuttaakseen haluamansa. Tulevaisuudessa, eli osissa 16-17 seitsemäntoista hän tulee esiintymään vähäsen. Eli paljastan siis tässä samalla myös sen, ettei Inarista tule perijää. Osasyy siihen on Vivi, sillä en halua pelata taas naisella. Kaipaan vähän miehistä tunnelmaa ja sitä Saana... Siis Ilmari minulle tarjoaa. Tai no, siitä miehisyydestä en olisi aivan varma.

Eli kuten jo aikaisemmin totesin, minulla on tapana suunnitella osat ensiksi kuviksi ja sitten vasta julkaista se. Mietin piirtessä kuvakulmat valmiiksi ja replikkeejä suurimman osan. Tämä tulee huomatuksi aikaisemmista osista (esimeksi osa 5), jonka suunnitteluun minulla kului noin 20 paperi. Kuvat eivät siis ole mitää "kuvakuvia", vaan luonnoksia, viivoja, tekstejä. Kaikkea mitä päähäni putkahtaa. Lisäksi minulla on tapana miettie hahmojeni tulevaisuus jo ennen kuin he syntyvät. Mutta ei siitä sen enemäpää tällä kertaa.

Vasemmallani näette siis Inari Malla Magneton varhaisen luonnoshahmon. Suunnittelin hänet tuoksi heti kun hän syntyi. Ajattelin, että hän olisi aluksi ujo, hieman hipihtävä tyttönen. Pukeutumistyyli olisi ollut jotain tylliviritelmiä sekä pitkiä polvisukkia. Sitten kuitenkin tylsistyin ja mietin Magnettojen aikaisempia neitokaisia. Satiina oli aivan selkeästi teini, Vivi oli aika hippi, mutta Inari taas... Ei, en voisi tehdä taas liian vapaamielistä, lukijathan tylsistyisivät! Se ei käy päinsä. Tai oikeastaan, minä siinä eniten tylsistyisin. Heh.


Oikealla oleva kuva on taas hieman erilainen. Inarilla on aika lempeä, mutta kova katse. Tykkään siitä! Mutta ei hän oikeasti ole tuollainen japsiernu. Leivokset ja laukku ovat rekvisiittaa, anteeksi vain. Oikean puoleisen Inarin hiukset ovat aika lähellä alkuperäistä, mutta se johtuu siitä, että piirsin kuvan tänään koulussa bilsan tunnilla. Kyllä, piirtäminen on minulle jo paha tapa.

Ai niin, näistä molemmista kuvistani näkee minulla selkeän piirustustyylin. Minulla on tapana piirtää hame tai lyhyet sortsin ja piitkät jalat. Ja hauskat sukkahousut. Piirustyylini ei heijasta mitään omasta pukeutumistyylistäni. Olen jo pitkään lukenut mangaa, muttah... 

No, mitä pidätte? Onko tylsää vai tosi tylsää? 
//Susiprinsessa