EDIT: // Muutamia maistiaisia ensiosasta.


Noin tunti sitten, kun olin syömässä kaalikääryleitä ja pelaamassa veljeni kanssa "Scribblenauts"- nimistä peliä, ovikello soi. Sieltä saapui ihana iskäni, uuden näyttöni kanssa! Verkkokaupan adonikset olivat nimittäin unohtaneet koko näyttömme korjauksen, joten päättivät lahjoittaa tuuman isomman, tarkemman ja uudemman näytön tilalle. Lisäksi antoivat vielä 120 euroo puhtaana käteen. Näyttö asennetaan huomenna ja uskoisin, että osa ilmestyy viimeistään perjantaina. Minulla on kuvat otettu ja kirjoittaminen lähes tehty. Voittaja saa maininnan ja palkintonsa pian.

Eli siis Magnetot saavat aivan pian uutta tuulta siipiensä alle ja osa on valmistumassa. Monet ovat kyselleet Tangramin kohtaloa ja minun on ilmoitettava, ettei se jatku. Mutta! Aloitan Tangramin uudestaan, nykyajassa nimittäin. Juoni tulee hieman muuttumaan, mutta loppuratkaisu on sama, jota te ette tiedäkään. Huom, aloitat sen vain jos kiinnostusta/lukijoita löytyy. Eli siis kertokaa mielipiteenne, sekä mahdolliset toiveet aivan kaikesta mahdollisesta. Olen kuitenkin miettinyt juonen 10 osaan asti, joten en välttämättä muuta mielipidettäni :) Mutta kannattaa yrittää kääntää kovapintainen pääni.

Jeps. Tälläinen info tällä kertaa. Taidan mennä lukemaan ruotsin kokeisiin :)

// Iki-iloinen, innosta hyppivä Susiprinsessa

PS: Maitokahvi, anteeksi vielä siitä linkityksestä. Olisi pitänyt muistaa, mutta kun minulla on tälläinen ylipaksukallo, jossa ei mikään tieto pysy kahta minuuttia pidempään. Laitan linkin heti ^^