Köhköh rakkaat lukijat, täällä keuhkonsa pilalle yskinyt Susiprinsessa. Nyt seuraa tilanneraportti, joten korvat kuulolle, heps!

Minä selviän! No okei, vaikka minulla on possuflunssa, en ole kuolemassa. Olen katsokaan perusterve suomalainen tyttö, joten enköhän tästä selviä. Aluksi eilen illalla ajattelin oikeasti kuolevani. Viime yö oli kamala. Näin painajaisia peitostani ja olin kuulemma huudellut jotain kuumehoureisena. Äitikin oli käynyt pari kertaa katsomassa että olenko kunnossa. Kuumetta oli siis ihan kivasti, ei kuitenkaan mitään 40 astetta. Minulla on keskivertoa hieman alhaisempi ruumiinlämpö, joten pikku, muutaman asteen nousu saa minut pökerryksiin.

No, heräsin aamulla kuumeisena, oksensin, söin, otin maximi annoksen ibusalia + taifluta ja voila! Pian alkoikin kuume laskea. Eli nyt minulla on vain 38! Vuhuu!

Sitten ehkä parhainpiin uutisiin. Sain simsini pelittämään. Kiitokset kuuluvat yhdelle ihanalle Radolaiselle, joka käsiki poistaa tiedostot accessory ja group. Sims lähti pyörimään normaalisti ja voin kertoa, että mikäli en tästä kuumeisemmaksi tule, niin uusi osa ilmestyy huomenna! Ihanaa! Ihanaa! Joten, älkää ottako mallia Susiprinsessasta: Älkää syökö epädesinfioiduilla käsillä karkkia bussia. Voi meinaan iskee possutauti.

Maistiaisena uusi ulkka, joten olen tässä hetken väsäillyt. Voisi olla parempikin, mutta kelpaa taas hetkeksi :D

//Susirprinsessa

PS: Kiitokset lohduttajille + Maitokahville, Liddnalle ja Valokarhulle erityisesti. Oli kiva palata taas ihmisten ilmoille ^^