Hei. Monet ovat varmasti ymmällään tästä Lc Pixel asiasta, joten ajattelin kirjoittaa siitä tähän. Ihan aluksi haluaisin kiittää aivan erityisesti JIAa, Pompaa, Valokarhua sekä muutamia muita, jotka ovat tukeneet minua tässä asiassa.

Minusta tuntuu aivan kamalalta. Monesta teistä tämä tuntuu varmasti liioittelulta, mutta tämä on aivan totta. Minusta tuntuu aivan kamalalta. Kiinnostukseni Magnettoon lopahti aivan täysin. Mitä järkeä ylläpitää tarinaa, kun toinen tulee ja matkii koko idean tosta vain? Hetken ajattelin jo lopettamista. Tällä hetkellä en tiedä, mitä tehdä.

En listaa tähän lukemattomia asioita, joita Lc Pixel matki minulta. En halua saarnata hänelle, sitä olen tehnyt hänelle ja hänen siskolleen jo parin kuukauden ajan tuloksetta. Syinä mm. Valokarhun vaivalla tekemän ulkan väärinkäyttö ja tekijänoikeusrikkeet, gaalan matkinta, copyjen puute sekä kaikenlaiset muut matkinta jutut. Seuraava asia on erityisesti sinulle, oi kuunlapsi: En tiedä kuinka suhtautuisin sinuun. Vaikutat minusta todella epäkypsältä kakaralta, joka uskottelee itsellensä, että muutamaa pikkuasiaa muuttamalla jokin on omasi. En ole missään vaiheessa ollut nettiystäväsi. Rehellisesti sanottuna, olen inhonnut sinua alusta asti. En tiedä, oletko Glara vaiko Zera, eikä minua kiinnosta pahemmin, molempia olen inhonnut aina. Olen kuitenkin ollut kotisivuja ylläpitämässä jo vuodesta 2005 ja VaSu sims on ollut pystyssä lähes 2 vuotta. Kertaakaan ei ole tullut näin nokkavia, nenäkkäitä, suoraansanottuna keskenkasvaneita nulikoita näin paljoa, että oikeasti olen ollut raivoissani. Olette huippu. Tai sanotaanko näin, olette pahin mahdollinen.

Haluan vielä sanoa lukijoilleni ja niille muille, jotka ovat eksyneet lukemaan tämän viestin. Toivon, että te opitte erottamaan matkitut jutut alkuperäsistä ja oppisitte arvostamaan omaperäisyyttä. Moni tekeekin jo niin, mistä olen erittäin kiitollinen.

Vielä sananen: Luku no. 10 on valmistumassa ja se on lähes valmis. Malttakaa hetkipieninen :)

//Susiprinsessa

PS: Kertokaa mielipiteenne tästä asiasta, haluaisin kuulla, mitä olette mieltä.