Hehee, nyt pitäisi lukea matikan kokeisiin, mutta arvatkaa vaan jaksanko! En varmaankaan pääse kurssista läpi, mut ei se haittaa. No, asiani ei ollut jaaritella, vaan tahdoin näyttää pari kuvaa tulevasta. Tai oikeestaan yhden kuvan tulevaisuudesta ja yhden kuvan, joka... öö... Ei oikein liity mihinkään, mutta se on niin läppä :D Ja pari ihan muuta. //Susiprinsessa
PS: Pistäkää emailia, jos tulette miittiin os. susiprinsessan(at)luukku.com. Korvaathan (at):n @:lla :)


Kukas onkaan kuvassa? Arvauksia otetaan vastaan :) Tässä originaali. (Huom, en ole tyytyväinen muokkauksiini :<)


Tässä yks kuva, josta tykkään :D Ei liity mitenkään Magnettoihin, halusinpahan vaan näyttää :D Vähänks oon muoqaillu liigaa.


Tästä olis alkanu uus Tangram, muttei alakkaan, kun eräs tyttö nimeltä Valokarhu pilas mun suunnitelmat :D Kumpikaan ei siis ollu puhunut omista tarinoistaan ja Valokarhu sattu nyt julkasemaan omansa eka, niin mun ei tulla koskaan julkasemaan :D Ihan mun oma vika kun oon näin tarkka omaperäisyydestä :--D Tein tosta tytöstä muutes vähän itteni näkösen, paitti mulla ei oo tollasii söpöjä pisamia.

Ja vimppa:


Paul löysi viimein elämänsä rakkauden. Jostain syystä en pysty kattoon tota kuvaa nauramatta.